Sporty zimowe dzieci. Dziękuję Ci mamo

Na przełomie października i listopada Procter & Gamble partner Międzynarodowego Komitetu Olimpijskiego zainaugurowało drugą odsłonę kampanii ?Dziękuję Ci Mamo?. W jej ramach olimpijczycy opowiadają swoje historie sportowe. U podstaw kampanii leży założenie, że za każdym medalem, jakim jest sukces dziecka, stoi jego mama.

Do udziału w kampanii firma P&G zaprosiła sportowców, którzy zdecydowali się podzielić ze światem historią swoich wspaniałych mam. W kampanii Olay weźmie udział Amerykanka Lindsey Vonn (mistrzyni olimpijska w narciarstwie alpejskim z USA), markę Gillette będzie reprezentował Felix Neureuther (Niemcy) oraz Sven Kramer (Holandia), a Pantene - Elena Ilinykh z Rosji.

W Polsce tegoroczną kampanię wspierać będą: utalentowana narciarka biegowa Paulina Maciuszek, łyżwiarka szybka, brązowa medalistka Zimowych Igrzysk Olimpijskich Vancouver 2010 Katarzyna Bachleda-Curuś, a także skoczek narciarski Maciej Kot.

Seria 28 filmów, pt. "Wychować Olimpijczyka" to wyraz uznania P&G dla mam z całego świata. Klipy ukazują wzruszające historie najlepszych sportowców, widziane oczami ich mam.

Jedną z bohaterek jest Polka, Paulina Maciuszek, która występuje w filmie razem ze swoją mamą, Michaliną. Michalina Maciuszek podobnie jak jej córka uprawiała narciarstwo biegowe. Jest olimpijką z Zimowych IO w Lillehammer.

To druga odsłona kampanii. W 2012 roku, przy okazji Igrzysk Olimpijskich w Londynie wystąpili w niej olimpijczycy letnich igrzysk.

 

Dlaczego warto, żeby dzieci uprawiały koszykówkę?

Copyright © Agora SA